Danh sách CBKH đăng trên tạp chí Quốc tế 2020- 2021

line
16 tháng 08 năm 2023
Bank credit accessibility for small and medium enterprises in Ho Chi Minh city, Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt AiTH.BankCreditAccessibility.pdf

Factors affecting ads views on social networks:  Ho Chi Minh city case study
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt AiTH.FactorsAffectingAdsViews.pdf

Factors affecting the acceptance of customers to use e-banking services in Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt AiTH.FactorAffectingTheAcceptance.pdf

Factors affecting the brand value of some private economic universities In HCM City, Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt AiTH.FactorsAffectingTheBrandValue.pdf

Factors affecting the decision to start a business of fresh graduates in Ho Chi Minh City, Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt AiTH.FactorsAffectingTheDecision.pdf
 
Factors affecting the satisfaction of businesses using online tax payment services at the tax department of Ho Chi Minh city, VN 
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt AiTH.FactorAffectingTheSatisfation.pdf

Factors influencing the quality of credit to VietinBank Tay Tien Giang,VN
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt AiTH.FactorsInfluencingTheQuality.pdf

Green tourism-sustainable tourism development in Phu Quoc Island district
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt AiTH.GreenTourism-SustainableTourism.pdf

Influence of local brands on domestic investors’ decision to select investment locations: case studies in Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt AiTH.InfluenceOfLocalBrands.pdf

International economic integration to develop sustainable tourism in Sapa, Vietnam
Tác giả: Trần Hữu Ái & cộng sự
Tạp chí: Psychology and education
Mã số ISSN/ ISBN: 7160-7171
Tóm tắt AiTH.InternationalEconomicIntegration.pdf

The impact of bank credit accessibility of small and medium enterprises in Ho Chi Minh city, VN
Tác giả: Trần Hữu Ái 
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt AiTH.TheImpactOfBankCredit.pdf

The impact of board of directors’ structure on bank performance in Vietnam
Tác giả: Phạm Hoàng Ân & cộng sự
Tạp chí: Economy and society (Institute of Management and Socio-Economic Development). №6 (85). T.1. 2021. Pp. 164-171. ISSN 2225-1545. DOI: 10.46566/2225-1545_2021_1_85_160.
Mã số ISSN/ ISBN: 2225-1545
Tóm tắt AnPH.TheImpactOfBoardOfDirectors.pdf

Binh Duong new city as a smart city in Southern Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự 
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 107-111
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.BinhDuongNewCityAsASmart.pdf

Business Analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam Using BCG Matrix
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự 
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT”, Vol. 2, No. 4, 10-16. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt AnhDBH.BusinessAnalysisForNguyenHoang-BCG.pdf

Business analysis for Nguyen. Hoang Group in Vietnam using SWOT matrix
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự 
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 2, 268-273
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.BusinessAnalysisForNguyenHoang - SWOT.pdf

Change of consumer behavior in the post Covid-19 period
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự 
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1, 53-58.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBh.ChangeOfConsumerBehaviorInThePostCovid.pdf

Comparative Analysis of Internal Business Environment of Hong Bang and Hutech Universities in Southern Vietnam Using IFE Matrix
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự 
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT”, Vol. 2, No. 4, 17-27. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt AnhDBH.ComparativeAnalysisOfInternalBusinessEnvironment.pdf

Current situation of high quality human resources in FDI enterprises in Vietnam – solutions to attract and maintain 
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1 , 31-38.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.CurrentSituationOfHighQuality human resource in FDI.pdf

Customer Relationship Management at Vietcombank Ho Chi Minh City in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT”, Vol. 2, No. 4, 28-36. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt AnhDBH.CustomerRelationshipManagementAtVietcombank.pdf

Green Human Resources Management - solutions to enhance the green marketing development of Enterpirse
Tác giả: Lê Thị Kiều Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Engineering, Science and Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2581-5792
Tóm tắt AnhLTK.GreenHumanResourcesManagement.pdf

Opportunities and challenges for real estate brokers in post Covid-19 period
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 1, No. 5, 81-87.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.OpportunitiesAndChallengerForRealEstate.pdf
 
QSPM matrix based strategic organizational diagnosis. A case of Nguyen Hoang Group in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 67-72
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.QSPMMatrixBasedStrategic.pdf

Strategic analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam the approach using CPM matrix
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 55-60
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.StrategicsAnalysisForNguyenHoang.pdf

The CRM system implementation at Viettel Group in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 485-491
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheCRMSystemImplementationAtViettel.pdf

The evolution of CRM system at Vien Thong a group in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 471-478
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheEvolutionOfCRMSystemAtVienThong.pdf

The formation and development of CRM system at Bach Hoa Xanh in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 479-484
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138 
Tóm tắt AnhDBH.TheFormationAndDevelopmentOfCRMSystem BHX.pdf

The formation and development of CRM system at Nguyen Kim in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 2, 261-267
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheFormationAndDevelopOfCRM NguyenKim.pdf

The Formation and Development of CRM System at BIDV Bank in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 2, No. 4, 37-43.
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt AnhDBH.TheFormationAndDevelopmentOfCRMSystem BIDV.pdf

The process of CRM system development at FPT Shop in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 464-470
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheProcessOfCRMSystemDevelopmentAtFPT.pdf

The situation of high quality human resource in FDI enterprises in Vietnam – Exploitation and development solutions
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1 , 46-52.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheSituationOfHighQuality.pdf

The strategic CRM system of VNPT group in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 479-484
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.TheStrageticCRMSystemOfVPN.pdf

Using Hoffer matrix in strategic business analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam
Tác giả: Đinh Bá Hùng Anh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation”, 2021, Vol. 2, Issue 4, 61-66
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt AnhDBH.UsingHofferMatrixInStrategic.pdf

Impact of service quality on customers revisit intention: the case study of REX hotel in Ho Chi Minh City, Vietnam
Tác giả: Đinh Nguyệt Bích & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Science Academic Research
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-6425
Tóm tắt BichDN.ImpactOfServiceQuality.pdf

The Impact of Real Exchange Rate on Trade Balance between Vietnam and the United States in Nonlinear Model Framework
Tác giả: Trần Huy Cường & cộng sự
Tạp chí: Humanitarian Scientific Bullentin, ; 2021·№2
Mã số ISSN/ ISBN: ISSN 2541-7509
Tóm tắt CuongTH.TheImpactOfRealExchangeRate.pdf

Comparative analysis of business environment in Binh Duong, Dong Nai and Ba Ria Vung Tau of Vietnam using EFE matrix
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.ComparativeAnalysisOfBusiness.pdf

Customer care and customer relationship maintenance at Ministop, FamilyMart and CoopSmile in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.CustomerCareAndCustomerRelationship.pdf

Customer service culture at BigC retail chain in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Foreign Trade and International Business
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3140
Tóm tắt DiemPT.CustomerServiceBigC.pdf

Customer Service Culture at Sacombank in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: Himalayan Economics and Business Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3549
Tóm tắt DiemPT.CustomerServiceSacombank.pdf

Customer service culture at Techcombank in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: Himalayan Economics and Business Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3549
Tóm tắt DiemPT.CustomerServiceTechcombank.pdf

Customer service culture at VIB bank in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: Himalayan Economics and Business Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3549
Tóm tắt DiemPT.CustomerServiceVIB.pdf

Factors affecting customer satisfaction at Agribank in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt DiemPT.FactorsAffectingCustomerSatisfaction.pdf

Factors impacting customer satisfaction at VinMart supermarkets in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt DiemPT.FactorsImpactingCustomer.pdf

The development process of CRM system at VinMart in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheDevelopmentProcessOfCRM.pdf

The formation and development of CRM system at Thien Hoa electronics supermarket in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheFormationAndDevelopment.pdf

The history of development of CRM system at AEON Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheHistoryOfDevelopment.pdf

The process of CRM system implementation at Dien May Xanh in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheProcessOfCRMSystem.pdf

The strategic customer relationship management at Coop Mart in Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheStrategicCustomerRelationship.pdf

The strategy of CRM system development at Mega Market Vietnam
Tác giả: Phạm Thị Diễm & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt DiemPT.TheStrategicOfCRM.pdf

Customer service culture at BigC retail chain in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Foreign Trade and International Business
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3140
Tóm tắt DucNM.CustomerServiceBigC.pdf

Customer service culture at Lotte retail stores chain in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Foreign Trade and International Business
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3140
Tóm tắt DucNM.CustomerServiceLotte.pdf

Factors affecting customer satisfaction at Agribank in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt DucNM.FactorsAffectingCustomerSatisfaction.pdf

Factors affecting customer satisfaction on service quality at joint stock commercial banks in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: Journal of Critical Reviews VOL 8, ISSUE 02, 2021
Mã số ISSN/ ISBN: 2394-5125
Tóm tắt DucNM.FactorsAffectingCustomer.pdf

Factors impacting customer satisfaction at VinMart supermarkets in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt DucNM.FactorsImpactingCustomer.pdf

Improving economic position of viet nam in asean economic community (AEC) from the global integration perspectives
Tác giả: Nguyễn Minh Đức & cộng sự
Tạp chí: Technium, Vol 3
Mã số ISSN/ ISBN: 2668-778X
Tóm tắt DucNM.ImprovingEconomicPosition.pdf

The Character of a Beautiful Girl in Vietnamese Fairy Tales
Tác giả: Đặng Quốc Minh Dương & cộng sự
Tạp chí: Psychology and Education
Mã số ISSN/ ISBN: 1553-6939
Tóm tắt DuongDQM.TheCharacterOfABeautiful.pdf

Managerial implications contributed to improving the business performance of Hotel - Restaurant enterprises in Ho Chi Minh City
Tác giả: Lưu Hoàng Giang & cộng sự
Tạp chí: International Journal Of Research Science & Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2349 - 5197
Tóm tắt GiangLH.ManagerialImplicationsContributed.pdf

Green tourism-sustainable tourism development in Phu Quoc Island district
Tác giả: Ngô Xuân Hào & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Development
Mã số ISSN/ ISBN: ISSN Online: 2349-4182 ISSN Print: 2349-5979
Tóm tắt HaoNX.GreenTourism-SustainableTourism.pdf

International economic integration to develop sustainable tourism in Sapa, Vietnam
Tác giả: Ngô Xuân Hào & cộng sự
Tạp chí: Psychology and Education
Mã số ISSN/ ISBN: '00333077 
Tóm tắt HaoNX.InternationalEconomicIntegration.pdf

The Character of a Beautiful Girl in Vietnamese Fairy Tales
Tác giả: Trần Minh Hậu & cộng sự
Tạp chí: Psychology and Education
Mã số ISSN/ ISBN: 1553-6939
Tóm tắt HauTM.TheCharacterOfABeautiful.pdf

Factors Affecting Credit Risk to Individual Customers at the Joint Stock Commercial Bank for Investment and Development of Vietnam Dong Thap Branch 
Tác giả: Ngô Tấn Hiệp & cộng sự
Tạp chí: EUROPEAN-AMERICAN JOURNALS, VOL.8  , NO.11
Mã số ISSN/ ISBN: 2053-4094
Tóm tắt HiepNT.FactorsAffectingCreditRisk.pdf

Factors affecting the brand value of some private economic universities In HCM City, Vietnam
Tác giả: Phan Thị Chiêu Mỹ & cộng sự
Tạp chí: Factors affecting the brand value of some private economic universities In HCM City, Vietnam
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt MyPTC.FactorsAffectingTheBrandValue.pdf

Factors affecting the satisfaction of businesses using online tax payment services at the tax department of Ho Chi Minh city, VN 
Tác giả: Phan Thị Chiêu Mỹ & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt MyPTC.FactorAffectingTheSatisfation.pdf

Influence of local brands on domestic investors’ decision to select investment locations: case studies in Vietnam
Tác giả: Phan Thị Chiêu Mỹ & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt MyPTC.InfluenceOfLocalBrands.pdf

Bank credit accessibility for small and medium enterprises in Ho Chi Minh city, Vietnam
Tác giả: Nguyễn Thị Mộng Thu & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645 
Tóm tắt ThuNTM.BankCreditAccessibility.pdf

Influence of local brands on domestic investors’ decision to select investment locations: case studies in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Thị Mộng Thu & cộng sự
Tạp chí: The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
Mã số ISSN/ ISBN: 2539-5645
Tóm tắt ThuNTM.InfluenceOfLocalBrands.pdf

Binh Duong new city as a smart city in Southern Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 107-111
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.BinhDuongNewCityAsASmart.pdf

Business Analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam Using BCG Matrix
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 2, No. 4, 10-16.  Mã số 
ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt TienNH.BusinessAnalysisForNguyenHoang -BCG.pdf

Business analysis for Nguyen. Hoang Group in Vietnam using SWOT matrix
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 2, 268-273
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.BusinessAnalysisForNguyenHoang - SWOT.pdf

Change of consumer behavior in the post Covid-19 period
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1, 53-58.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.ChangeOfConsumerBehaviorInThePostCovid.pdf

Comparative analysis of business environment in Binh Duong, Dong Nai and Ba Ria Vung Tau of Vietnam using EFE matrix
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.ComparativeAnalysisOfBusiness.pdf

Comparative Analysis of Internal Business Environment of Hong Bang and Hutech Universities in Southern Vietnam Using IFE Matrix
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 2, No. 4, 17-27. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt TienNH.ComparativeAnalysisOfInternalBusinessEnvironment.pdf

Current situation of high quality human resources in FDI enterprises in Vietnam – solutions to attract and maintain
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1 , 31-38.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.CurrentSituationOfHighQualityHumanResourceInFDI.pdf

Customer care and customer relationship maintenance at Ministop, FamilyMart and CoopSmile in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 
Tóm tắt TienNH.CustomerCareAndCustomerRelationship.pdf

Customer Relationship Management at Vietcombank Ho Chi Minh City in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 2, No. 4, 28-36. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt TienNH.CustomerRelationshipManagementAtVietcombank.pdf

Customer Relationship Management at Vietcombank Ho Chi Minh City in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: HIMALAYAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 2, No. 4, 28-36. 
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3577
Tóm tắt TienNH.CustomerRelationshipManagementAtVietcombank.pdf

Customer service culture at BigC retail chain in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Foreign Trade and International Business
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3140
Tóm tắt TienNH.CustomerServiceBigC.pdf

Customer service culture at Lotte retail stores chain in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Foreign Trade and International Business
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3140
Tóm tắt TienNH.CustomerServiceLotte.pdf

Customer service culture at VIB bank in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: Himalayan Economics and Business Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3549
Tóm tắt TienNH.CustomerServiceCultureAtVIB.pdf

Customer service culture at Techcombank in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: Himalayan Economics and Business Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2709-3549
Tóm tắt TienNH.CustomerServiceTechcombank.pdf

Factors affecting customer satisfaction at Agribank in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt TienNH.FactorsAffectingCustomerSatisfaction.pdf

Factors impacting customer satisfaction at VinMart supermarkets in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Human Resource Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2663-3213
Tóm tắt TienNH.FactorsImpactingCustomer.pdf

Opportunities and challenges for real estate brokers in post Covid-19 period
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 1, No. 5, 81-87.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.OpportunitiesAndChallengerForRealEstate.pdf

QSPM matrix based strategic organizational diagnosis. A case of Nguyen Hoang Group in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 67-72
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.QSPMMatrixBasedStrategic.pdf

Strategic analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam the approach using CPM matrix
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 4, 55-60
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.StrategicsAnalysisForNguyenHoang.pdf

The development process of CRM system at VinMart in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheDevelopmentProcessOfCRM.pdf

The evolution of CRM system at Vien Thong a group in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 471-478
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheEvolutionOfCRMSystemAtVienThong.pdf

The formation and development of CRM system at Bach Hoa Xanh in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 479-484
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheFormationAndDevelopmentOfCRMSystemAtBHX.pdf

The formation and development of CRM system at Nguyen Kim in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, 2021, Vol. 2, Issue 2, 261-267
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheFormationAndDevelopOfCRM.pdf

The history of development of CRM system at AEON Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheHistoryOfDevelopment.pdf

The process of CRM system development at FPT Shop in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Volume 2; Issue 4, 464-470
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheProcessOfCRMSystemDevelopmentAtFPTShop.pdf

The process of CRM system implementation at Dien May Xanh in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheProcessOfCRMSystem.pdf

The situation of high quality human resource in FDI enterprises in Vietnam – Exploitation and development solutions
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation, Vol. 2, No. 1 , 46-52.
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheSituationOfHighQualityHumanResource.pdf

The strategic customer relationship management at Coop Mart in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheStrategicCustomerRelationship.pdf

The strategy of CRM system development at Mega Market Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.TheStrategicOfCRM.pdf

Using Hoffer matrix in strategic business analysis for Nguyen Hoang Group in Vietnam
Tác giả: Nguyễn Hoàng Tiến & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Growth Evaluation”, 2021, Vol. 2, Issue 4, 61-66
Mã số ISSN/ ISBN: 2582-7138
Tóm tắt TienNH.UsingHofferMatrixInStrategic.pdf

Green Human Resources Management - solutions to enhance the green marketing development of Enterpirse
Tác giả: Trần Lương Mộng Trinh & cộng sự
Tạp chí: International Journal of Research in Engineering, Science and Management
Mã số ISSN/ ISBN: 2581-5792
Tóm tắt TrinhTLM.GreenHumanResourcesManagement.pdf

Factors influencing the quality of credit to VietinBank Tay Tien Giang,VN
Tác giả: Cao Thị Thanh Trúc & cộng sự
Tạp chí: International Journal of  Multidisciplinary Research and Development   
Mã số ISSN/ ISBN: 2349-4182
Tóm tắt TrucCTT.FactorsInfluencingTheQuality.pdf